Ha az Ön által választott cipő nem tetszik, vagy a méret nem megfelelő , akkor sem kell elkeseredni! A kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti azt nekünk, amit mi kicserélünk a megfelelőre, vagy visszaadjuk a kifizetett vételár összegét.
A cipő cseréjéhez a mellékelt nyomtatványt kell kitölteni, ami csak a legszükségesebb adatokat tartalmazza. A kitöltött nyomtatványt helyezze bele a dobozba, amibe visszaküldi nekünk a terméket.
Amennyiben raktárról megoldható a csere, úgy a beérkezést követő 5 munkanapon belül már meg is kaphatja az új cipőjét.
Ha le kell gyártanunk, abban az esetben 15 munkanap alatt érkezhet meg a megfelelő lábbeli.
Amennyiben eláll úgy visszautaljuk a teljes vételárat.
Ebben az esetben kérjük töltse ki az Elállási/felmondási nyilatkozatot, melyet helyezzen a dobozba és a visszaérkezést követő 5 munkanapon belül megkapja kívánt összeget.
Figyelem! A nem rendeltetés szerű használat, illetve az indokoltnál nagyobb mérvű kopás és szennyeződés esetén a cipő cseréjét és a visszatérítést minden esetben elutasítjuk!
Ezért arra kérünk mindenkit, hogy ha a próba során azt tapasztalja, hogy a cipő mérete nem megfelelő , akkor ne használja a cipőt és azt haladéktalanul küldje vissza részünkre. Amennyiben tovább használja annak ellenére, hogy a cipő mérete nem jó és emiatt szennyeződik, gyűrődik vagy kopik a termék, úgy azt nem áll módunkban visszatéríteni illetve kicserélni.
Megértésüket köszönjük!
A következő címre kérjük megcímezni a visszáru csomagot:
5200 Törökszentmiklós Alatkai u.20.
Alapvető információk, kérések:
1. Csomagolja be biztonságosan a visszaküldeni kívánt terméket és kérjük tegye bele a cseréhez vagy az elálláshoz szükséges nyomtatványt.
2. Válassza ki a visszaküldés módját : Posta vagy GLS futárszolgálat és címkézze fel a csomagot.
3. Amint visszaérkezik a csomag és feldolgozzuk a kérelmet,úgy egy automatikus e-mailben értesítjük erről.
4. Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül vissza a termék, úgy a jóváhagyást követően elindul a csere, vagy a visszafizetés folyamata a rendelés teljesítése és a csomag kézbesítésének menüpontjában leírtaknak megfelelően.
5. Ha ugyanabban a dobozban küldi vissza a terméket amiben kapta, kérjük figyeljen arra, hogy a régi címkét távolítsa el.
6. Lehetőség szerint a csomagolásnál ne használjon műanyag ragasztószalagot.
Örülünk ha a kapott dobozban küldi vissza számunkra a terméket, hisz így kicsit mi is vigyázhatunk a fákra és figyelhetünk a fenntarthatóságra! Köszönjük!
